.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستاورد دولت احمدي ن‍ژاد 20برابر دولت هاشمی است
دستاورد دولت احمدي ن‍ژاد 20برابر دولت هاشمی است

هدفمند كردن يارانه ها يك كار بزرگ هم پاي اقدامات بزرگي است كه از ابتداي انقلاب تا زمان تثبيت آن انجام شد.
عوض حيدرپور در گفتگو با افكار گفت: هدفمند كردن يارانه ها يك كار بزرگ هم پاي اقدامات بزرگي است كه از ابتداي انقلاب تا زمان تثبيت آن انجام شد.
وي در تشريح اقدامات بزرگ گذشته افزود: تاسيس نهاد هاي انقلابي نظير جهاد سازندگي، تدوين و تصويب قانون اساسي، اداره و مديريت ۸ سال جنگ تحميلي تا حصول پيروزي، حذف گروهك هاي معاند نظام و ... از جمله اقدامات بزرگي بودند كه در همان دهه اول انقلاب انجام شدند و امروز اصلاح قيمت حامل هاي انرژي و ديگر كالاها برگ زرين ديگري است كه به عملكرد هاي موفق قبلي اضافه خواهد شد.
نماينده مجلس هشتم تصريح كرد: دهه اول انقلاب كشور درگير جنگ بود و فرصت براي اصلاح اقتصادي فراهم نشد، در دوره سازندگي نيز تلاش دولت آن بود كه ويراني هاي جنگ را بسازد و براي همين تلاش زيادي در خصوص بحث سرمايه گذاري و كارهاي زيربنايي كرد.
وي اضافه كرد: دولت آقاي خاتمي گفتمان سازندگي را به اصلاحات و توسعه سياسي تغيير داد و كشور را به ورطه در جازدن و دور شدن از اهداف و آرمان هاي اصيل انقلاب هدايت كرد كه نه تنها براي خود اصلاح طلبان نتيجه اي نداشت بلكه موجب فرصت سوزي و از دست رفتن موقعيت هاي طلايي جهت توسعه ايران اسلامي شد.
وي اضافه كرد: فارغ از مباحث مذكور انجام هدفمند كردن يارانه ها جسارت و اعتماد به نفسي مي خواهد كه دولت گذشته از چنين خصيصه اي برخوردار نبود و همين عدم توانايي ها و فقدان توجه به خواست هاي معيشتي مردم سبب شد تا جامعه به شعار اصولگراي اقبال كند و امور حاكميتي مجدداً در اختيار اصولگرايان قرار گيرد.
نماينده مردم شهررضا با مهم و بزرگ خواندن هدفمندسازي يارانه ها خاطرنشان كرد: دولت هاشمي با آن همه اقدامات سازندگي و جذب سرمايه در طرح هاي عمراني، اگر سالانه ۵ هزار ميليارد تومان عايد بودجه كشور كرد، اكنون دولت احمدي ن‍ژاد با اجراي قانون مذكور ۱۰۰ هزار ميليارد تومان منفعت مالي به بودجه ساليانه مي رساند كه مي تواند در عرصه هاي مختلف هزينه شود.
وي با بيان اينكه دستاورد دولت احمدي ن‍ژاد در قياس با دولت هاشمي ۲۰ برابر است اضافه كرد: گام اول اصلاح قيمت ها با واريز پول به حساب مردم برداشته شد و پيش بيني مي شود كه ظرف يكي دو ماه آينده اجراي مرحله اصلي كار كليد بخورد و ما شاهد يك دستاورد انقلابي ديگر باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1389
عوضی گرفتی آقای عوض خان ! دست بردارید از این پاچه خواری دولت دهم! بسه دیگه!
نا شناس 30 مهر 1389
از کدوم ور حساب کردی عوضی جان! از نظر محبوبیت که هیچ کس برای مقام معظم رهبری «هاشمی» نمی شود از نظر اقتصادی که این کشتی عن عقریب به گل نشسته چند برابر دولت های گذشته از محل فروش نفت درآمد داشت و چندین برابر هم استقراض! بجز کهریزک و قضیه بردن ممه توسط عامل استکبار جهانی « ممه» چه افتخاری داشت؟ هاشمی کجا؟ این آقایان کجا ؟ چرا وقتی توان ندارید به اندازه هاشمی بزرگ بشوید آقای هاشمی را به اندازه خودتان می آورید پایین!!! بی انصافی هم حد و اندازه ای دارد وای اگر بود از پس امروز فردایی
حق 1 آبان 1389
ایشان هرچه گفته عوضی گفته .
نا شناس 1 آبان 1389
البته به رشد اقتصادي دولت فعلي كه نسبت به دولتهاي قبلي چندين برابر ضعيف تر بوده اشاره نكردند
حمید 17 آذر 1391
با سلام-اون آقایی که گفته ایشان هر چی گفته عوضی گفته.خوب؛ اون صحیحشو بگه استفتده کنیم.در ضمن حرف یه نماینده که کارش با این جور چیزها میگذره میتونه به واقعیت نزدیک باشه یا یه فردی که همینطوری داره مثل من نظر میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! بسه دیگه مسخره بازی نکنین.البته اینم بگم که آقای عوض حیدرپور مثل اینکه دوس نداره اشکالات این دولت رو بگه؛خوب؛ اونم از یه منبع دیگه درمیاریم و بعدش در مورد این دولت قضاوت میکنیم.یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.